Telefon Komórkowy

Żegnaj, analogowa sieć telefoniczna! Tak stanie się z użytkownikami sieci stacjonarnych w 2018 roku

Technologia analogowej telefonii stacjonarnej rozwija się od lat. Nowoczesna telefonia internetowa oferuje zalety, takie jak lepsza jakość dźwięku i możliwość blokowania numerów telefonów. Dlatego Swisscom chce całkowicie przejść na telefonię internetową do 2018 roku. 40 000 klientów ma być ograniczanych do nowej technologii miesięcznie, około 1,6 miliona lub trzy czwarte wszystkich klientów korzysta już z telefonii internetowej, zgodnie z aktualnym statusem Swisscom. Nawiasem mówiąc, stara sieć nie zostanie po prostu wyłączona w 2018 r. – według Swisscom istnieje pewien okres przejściowy.

Telefony z windą to specjalny przypadek $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Podczas zmiany Swisscom nie odnawia połączeń, ale po prostu usuwa przestarzałe płytki przełączające ze starych szafek PTT. Wszystkie usługi, takie jak telefonia głosowa, telewizja, Internet i dane są jednolicie przenoszone do technologii IP (IP oznacza protokół internetowy).

Kogo dotyczy przejście na euro?

Nie ma zmian dla użytkowników, których telefon jest już podłączony do routera. Przez większość czasu klient może nadal korzystać ze swojego telefonu. Tylko użytkownicy z telefonami obrotowymi lub urządzeniami ISDN potrzebują nowego sprzętu lub konwertera IWF-DTMF (koszt: ok. 65 franków).

Jeśli Twój telefon jest podłączony do routera, korzystasz już z telefonii internetowej $ ('. MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Beat Döös, szef All IP w Swisscom, podkreślił na konferencji prasowej, że wszyscy klienci będą pisać listy. Jeśli klient nie zareaguje, otrzyma ostatnie pismo przed zmianą z terminem, do którego zmiana ma nastąpić. Zadzwoń pod bezpłatny numer 0800 882 002, aby dowiedzieć się, czy korzystasz już z telefonii IP.

Co zmieni się dla klientów Swisscom?

Przejście dla klientów prywatnych nie jest skomplikowane. Robi się to już dzisiaj, kiedy następuje zmiana produktu lub miejsca zamieszkania. Każdy, kto posiada tylko telefon stacjonarny bez internetu, może bezpłatnie otrzymać router od Swisscom. Klient musi jedynie podłączyć swój stary telefon do gniazda telefonicznego routera. Klienci biznesowi powinni na wczesnym etapie zasięgnąć porady producenta lub dostawcy w przypadku zastosowań specjalnych, takich jak systemy alarmowe, windy telefoniczne, frankownice czy piloty z technologią analogową lub ISDN (więcej o tym za chwilę).

W przypadku korzystania z systemu alarmowego przez telefon stacjonarny należy w odpowiednim czasie skontaktować się z producentem lub dostawcą $ ('.MagnificPopup'). MagnificPopup ({
typ: 'obraz'
});

Co się zmienia dla klientów kablowych?

Dla klientów operatorów sieci kablowych, takich jak UPC, generalnie nie ma zmian. Ci, którzy odbierają telefonię i Internet z UPC, już dzwonią przez Internet.

Co zmieni się dla klientów Sunrise?

Nie ma również żadnych zmian dla większości klientów Sunrise. W przypadku abonamentu Sunrise call + stacjonarnego (bez Internetu) nie jest wymagana modernizacja. Jednak od 2018 roku klienci Sunrise, którzy płacą za połączenie przez Swisscom i korzystają z telefonii i Internetu przez Sunrise, otrzymają tylko jedną fakturę od Sunrise. Bardziej szczegółowe informacje powinni jednak uzyskać użytkownicy aplikacji specjalnych, takich jak ISDN, telefony dźwigowe czy systemy alarmowe. Firma Sunrise zaczęła również pisemnie informować tych klientów o wszelkich zmianach.

Następna strona: A co z urządzeniami ISDN?

Wasielewski Konrad

LEAVE A REVIEW