Telefon Komórkowy

[Advertorial] iHelpStore.de oferuje szybką pomoc w nagłych wypadkach

iPhone ma naturalnego wroga: grawitację. A ponieważ chlebek Nutella zawsze wypada po słodkiej stronie, iPhone zwykle wypada w taki sposób, że dochodzi do jak największych uszkodzeń. Obietnica gwarancji wygasa, jeśli rama iPhone'a skrzypi, a szklana osłona nie może się powstrzymać od uwolnienia się, gdy pęknie. Gwarancja nie obejmuje stłuczenia szkła.

Bo producent Apple ma inny pomysł na właściwe użytkowanie – choć zdarza się, że wrażliwa elektronika wymyka się i niegrzecznie ląduje. Ale z uszkodzonym wyświetlaczem iPhone nagle staje się bezużyteczny. Ponieważ finansowanie telefoniczne i umowy na telefony komórkowe zwykle są kontynuowane, w rzeczywistości nie ma alternatywy dla napraw. Jeśli osobiste urządzenie, takie jak iPhone lub iPad, nagle ulegnie awarii, dobre rady są często drogie. Byliśmy w iHelpStore, który naprawia za stałą cenę.

Sprawdzone tysiące razy

Specjalizujący się w uszkodzeniach iPhone'a eksperci z iHelpStore.de mogą spojrzeć wstecz na ponad trzyletnie doświadczenie z ponad 100 000 udanych napraw. Ponieważ wiele uszkodzeń iPhone'a wszystkich generacji można szybko i łatwo naprawić, wymieniając wadliwe części. Kilka śrub w iPhonie jest szybko poluzowanych. Jeśli wiesz, które złącza wtykowe wewnątrz urządzenia łączą komponenty, możesz szybko uzyskać dostęp do baterii, głośnika i jednostki ekranu. W niektórych modelach iPhone'a szklana osłona i ekran to dwa oddzielne moduły. W innych Apple sklejało oba komponenty podczas produkcji. Wtedy możesz zmienić tylko obie jako jedną część.

Skorzystaj z naprawy

W Apple wadliwy iPhone jest po prostu wymieniany. Wymienione urządzenia są następnie odnawiane i często ponownie wykorzystywane do wymiany urządzenia. Ponieważ otrzymujesz „nowe” urządzenie od Apple, ma to tę wadę, że dane osobowe muszą zostać przywrócone – pod warunkiem, że masz kopię zapasową na komputerze lub iCloud – i że zainstalowane aplikacje muszą zostać ponownie zaimportowane. Inaczej jest z iHelpStore.de: Tutaj przechowujesz iPhone'a z danymi osobowymi i zainstalowanymi aplikacjami. W zamian otrzymasz nowe części i - właściwie oczywiście - 24-miesięczną gwarancję.

Wskazówka

Urządzenia uszkodzone przez wodę zawsze powinny być sprawdzone przez eksperta. Ponieważ często urządzenie można jeszcze uratować dzięki prostym naprawom.

Szybkość i przejrzystość

Każdy, kto przyniesie swojego iPhone'a do iHelpStore, zazwyczaj odzyskuje go w ciągu 30 minut. Jeśli wyślesz urządzenie za pośrednictwem iHelpStore.de, zostaniesz naprawiony w ciągu 24 godzin od otrzymania. IHelpStore.de odeśle Twoje urządzenie z powrotem ubezpieczone i z numerem śledzenia. Istnieje również rodzaj śledzenia podczas naprawy, który zapewnia przejrzystość podczas naprawy. Jako klient otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem na każdym etapie od akceptacji do zwrotu. W ten sposób dokładnie wiesz, kiedy Twój telefon został otwarty przez serwisanta. Jeśli okaże się, że są dalsze wady, można je skoordynować „na żywo” z technologią – wszystko po to, aby szybko odzyskać Twój osobisty iPhone.

Więcej niż iPhone

IHelpStore naprawia teraz również iPady i smartfony innych producentów. Przygląda się też komputerom MacBook firmy Apple, w przypadku których producent odmawia naprawy uszkodzeń spowodowanych przez wodę. Wiele urządzeń można zapisać, jeśli zostaną pokazane ekspertowi, takiemu jak iHelp-Store. Nawiasem mówiąc, dotyczy to również iPoda, iPada i iPhone'a. Pęknięte szkło i wady wyświetlacza, przyciski Home i inne przełączniki, a także gniazdo słuchawkowe i uszkodzenia obudowy można łatwo naprawić. Akumulator i głośnik, mikrofon, a także silnik wibracyjny oraz osłona i ekran są wymienne. Z drugiej strony nie ma szans w przypadku błędów płytek drukowanych i chipów, które objawiają się problemami z siecią w sieci WLAN i komunikacji mobilnej.

iHelpStore.de

Zespół iHelpStore od ponad trzech lat specjalizuje się w szybkich i przejrzystych naprawach iPhone'a i iPada. Główna filia znajduje się w pobliżu Alster w Pöseldorfie na rogu Milchstrasse i Mittelweg - w tzw. "Pöseldorf Center". Drugi oddział znajduje się w Hamburg-Bramfeld niedaleko lokalnego biura. IHelpStore chciałby latem 2013 roku otworzyć trzeci oddział w Hamburg-Eppendorf. Dzięki nowej filii ogólnopolski serwis napraw online jest nastawiony na rozwój.

Więcej na te tematy:

iPada

iPhone

głos_13

głos_19

Dyskutować z!

Tutaj możesz skomentować artykuł "[Advertorial] iHelpStore.de oferuje szybką pomoc w nagłych wypadkach". Po prostu zaloguj się na swoje konto maclife.de lub wypełnij poniższe pola.

Straszny sklep I o wiele gorzej znajduję te zakupione przedmioty ...

To sprawia, że ​​„konkurenci” tych targów są zepsuci, a części zamienne ze sklepu tam na górze, nawet nie chcę o nich mówić.. najtańsze chińskie bzdury!

Reklama odpłatna w dzisiejszym kapitalizmie nie jest naganna.

ALE PROSZĘ MacLife lub Pan Zenker: Dlaczego na świecie taki oślizgły raport. To już jest noszone na chmurach jako bóg naprawy.

Nie, dziękuję!

Muszę więc powiedzieć, że z przyjemnością przeczytam artykuł! Już dwa razy wysłałam telefon komórkowy i zawsze byłam bardzo zadowolona. Uważam, że zarówno obsługa osobista (zostałem wezwany, ponieważ nie byłem pewien, co dokładnie się zepsuło), jak i technicznie zawsze była bezbłędna. Poleciłem sklep również kilku znajomym z czystym sumieniem i również słyszałem tylko pozytywne opinie.

RĘCE Z TEGO SKLEPU! Czas naprawy ponad 6 tygodni, bezużyteczna obsługa klienta, bałem się, że nigdy więcej nie zobaczę iPada. To, co jest w opisie, po prostu nie jest prawdą! Zobacz także inne recenzje w sieci, np. www.ekomi.de

Dlaczego ręce się wyłączają? Jeśli chcesz poczekać 9 tygodni na naprawę wyświetlacza iPada mini, a następnie chcesz go odzyskać z naprawionym wyświetlaczem, ale z wadą techniczną: proszę bardzo.

Również mogę tylko odradzać ten tak zwany sklep „pomagam”. Wysłałem mojego Iphone'a 4s bo wyświetlacz był uszkodzony. Wrócił nie działa?!? Skoro nie zapłaciłem z góry tylko na rachunek, to oczywiście nie zapłaciłem bo to po prostu NIE działało. Po co wysyłać coś, jeśli to nie działa? Potem odesłałem go z powrotem. Kiedy wrócił, wyświetlacz działa – ale mam powtarzanie pikseli – miałem dość tasowania. Mogę z tym żyć. Przelewu dokonałem w ciągu 2 dni roboczych. Dzisiaj otrzymałem list od prawnika tydzień później! Powinienem teraz zapłacić kolejne 70 euro! Nie mogę więc polecić tego sklepu ze względu na naprawę jak i obsługę (ponieważ przypomnienie i serwis e-mail i księgowość nie wydają się mieć żadnych informacji o zamówieniach). Kerstin

Wasielewski Konrad

LEAVE A REVIEW